Politica de confidențialitate

Cine suntem ?

 

Website-ul nostru este: Petrums.ro, cu sediul social in: Str. Micșunelelor 323,  Dragomirești-Vale, Jud Ilfov, inmatriculata la Registrul Comertului sub j23/2202/2019, Cod identificare fiscal: 41128822 , tel. +40 763551187. Dacă doriți informații suplimentare sau să ne trimiteţi feedback-ul dumneavoastră, vă rugăm să nu ezitați să ne contactati pe e-mail petrums.office@gmail.com.

Scopul acestei politici

 

Petrums.ro vă respectă dreptul asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal (termen care se referă la informaţii privind orice persoană fizică identificată sau identificabilă). De aceea, dorim să ne asigurăm că înțelegeți ce informații culegem, cum și de ce le folosim, cui le putem dezvălui, ce măsuri de securitate luăm pentru a le proteja, ce drepturi aveti și cum vi le puteți exercita.

Vă rugăm să citiți cu atenție mai departe – pentru mai multe detalii.

Ce informații colectăm?

 

Date personale ce vă pot identifica- Când vă creați în mod voluntar un cont de utilizator folosind sistemul de înregistrare pe care îl punem la dispoziție pe acest website, vă colectăm următoarele date personale:

  • Adresa de e-mail;
  • Parola de acces (această parolă o generaţi dumneavoastră în timpul creării contului).

În lipsa acestor informații, este imposibilă înregistrarea și crearea contului.

Ulterior înregistrării și autentificării în contul de utilizator și atunci când achiziționați un produs de pe website sau folosiți website-ul în orice mod, vă putem ruga să introduceți și alte informatii, precum:

  • Nume si prenume;
  • Adresă de facturare și/sau adresă de livrare;
  • Număr de telefon;
  • Când este cazul– date privind societatea pe care o reprezentați (și în numele căreia acționați), precum și profesia dumneavoastră;
  • Informaţii necesare facturării;

De asemenea, când comandați un produs prin intermediul telefonului, apelând serviciul nostru de relații cu clienții, putem înregistra convorbirea telefonică și păstra înregistrarea vocii dumneavoastră.

Informații anonime

 

Prin cookies și Tag-urile de Acțiune pe care – noi și partenerii noștri (prin servere de publicitate, servere de conținut, agenți de analiză a website-ului, etc.) – le folosim pe acest website, putem avea acces la informații anonime ce au legătură cu dumneavoastră:

  • Adresa IP;
  • Țara și serverul la care computerul dumneavoastră este conectat;
  • Sistemul de operare, tipul de browser și de computer pe care le folosiți;
  • Configurarea Java sau a cookie-urilor;
  • Preferințele de cumpărare și comportamentul dumneavoastră pe acest website (paginile pe care le-aţi vizitat, căutările pe care le-aţi efectuat și produsele pe care le-ați vizualizat și cumpărat, data și ora vizitei sau comenzii, numărul de vizite și comenzi, numărul de vizite pe sesiune de navigare și pe tip de server, adresele URL de unde ați venit, numele de domenii și paginile web pe care navigați), hobby-urile și stilul de viață, grupurile la care sunteți afiliați;
  • Informații demografice (numărul de membri ai gospodăriei, vârsta, sexul) și informatii despre codul de zonă asociat cu serverul dumneavoastră;
  • Aplicații și plug-in-uri, precum și orice termeni folosiți în căutarea pe website-ul nostru;
  • Adresa website-ului care v-a condus către website-ul nostru.
 

Colectăm aceste informații într-o manieră care nu permite identificarea dumneavoastră personală. Totuși, este posibil ca la un moment dat – noi și/sau partenerii noștri – să asociem aceste informații cu identitatea dumneavoastră, dacă aveți cont de utilizator.

Vă rugăm să citiți mai multe despre tipurile de cookies și modul în care le folosim (inclusiv cum să le dezactivați), pe pagina de detalii despre Cookies.

 

Care este temeiul legal pentru a colecta aceste date?

 

Datele pe care ni le oferi voluntar ( nume, prenume, telefon, adresa de email, ) ( adica cele pe care le trimiti prin plasarea unei comenzi ) temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).

  • Folosim datele pentru a-ti emite factura fiscala.

În privința datelor pe care ni oferi voluntar prin postarea unui comentariu la un articol de pe blog sau pe pagina unui produs de pe magazinul online, temeiul prelucrării este obligația noastră legală de a sprijini exercitarea dreptului de informare, dar și interesul nostru legitim de a oferi cititorilor blogului transparență și informare. Consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau interesul legitim.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.

Care este scopul colectarii datelor si cum folosim informatiile tale personale?

 

Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ti se solicită să furnizezi date cu caracter personal, poti refuza.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poti obtine informatiile pe care le doresti ( de exemplu prin adaugarea unui comentariu la un produs sau prin transmiterea informatiilor dumneavoastra atunci cand plasati o comanda pe site )

Cum iti folosim numele si prenumele?

  1. Ca sa iti putem expedia coletele.
  2. Pentru a te anunta care e statusul comenzii tale iti putem trimite mailuri, sms-uri sau notificari.
  3. Pentru a-ti putea oferi informatii despre anumite produse/servicii noi sau revenite in stoc.
  4. Pentru a detecta si pentru a preveni fraude
  5. Pentru a-ti arata reclame personalizate pe alte siteuri
  6. Pentru a putea afla ce produse iti plac
  7. Asistență pentru clienți

De ce?

  1. Este necesar ca tu sa ne furnizezi anumite date personale pentru a ne putea onora contractul pe care il incheiem in momentul in care plasezi o comanda. Nu avem cum sa expediem coletele/produsele daca nu iti solicitam si nu folosim numele si datele tale de contact.
  2. Trebuie sa facem asta pentru a te putea anunta care e statusul comenzii tale.
  3. Iti trimtem aceste mailuri doar daca te abonezi la newsletterul Petrums.
  4. Pentru a preveni folosirea datelor tale de catre alti utilizatori, e necesar sa iti  trimitem mailuri pentru a-ti confirma identitatea.
  5. Ca sa poti vedea ultimele produse aparute sau pentru a-ti prezenta oferte pentru produsele care te intereseaza/pe care le-ai vizitat anterior.
  6. Pentru a fi siguri ca iti oferim o experienta personalizata cat mai placuta si ca iti  dam informatii doar despre produsele care te intereseaza.
  7. Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență ( detalii ) fie direct, prin call center.

Cum folosim datele?

Folosim datele pe care le colectăm pentru a furniza comunicări către tine și a le personaliza. De exemplu, vă putem contacta prin telefon sau e-mail sau prin alte mijloace pentru a vă informa când se termină un abonament, pentru a discuta despre contul de licențiere, pentru a vă anunța când sunt disponibile actualizări de securitate, pentru a vă aminti despre articolele rămase în coșul virtual de cumpărături, pentru a vă informa sau a vă întreba despre o cerere de de service, pentru a vă invita să participați la un studiu sau pentru a vă informa că sunt necesare acțiuni pentru a vă păstra contul activ.

  • Pentru frauda si preventie – Pentru a evita eventualele fraude avem nevoie de aceasta informatie de la tine.
  • Pentru a-ti putea trimite oferte personalizate de ziua ta.

Informații despre gen/sex                 Pentru a te putea direcționa către produsele care te interesează

Date legate de cardul tau

Cum folosim datele legate de cardul tau? 

  1. Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii pentru a procesa platile cu cardul.
  2. Prevenirea si detectia fraudelor

De ce?

  1. Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii si pentru finalizarea comenzii.
  2. Pentru a preveni sau a detecta fraudele care te vizeaza pe tine sau care vizeaza siteul Petrums – aceste date ne sunt necesare.

Contul IBAN

Cum folosim codul IBAN?

Iti putem solicita codul IBAN in caz ca vrei sa returnezi sau sa schimbi un produs.

De ce?

Pentru a putea achita suma pe care o datoram in caz de retur sau schimb de produse.

Istoricul conversatiilor avute cu tine

Cum folosim istoricul conversatiilor avute cu tine?

  1. Il folosim pentru serviciul cu clientii si pentru suport.
  2. Pentru a exemplifica angajatilor situatiile intalnite.

De ce?

  1. Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfarsit contractul incheiat cu tine si pentru a-ti putea oferi o experienta placuta in interactiunea cu departamentul de suport de la Petrums.
  2. Astfel incat, in momentul in care te contacteaza, o sa aiba o imagine de ansamblu asupra istoricului tau si iti va putea oferi servicii personalizate/de calitate.

Istoricul comenzilor si produsele adaugate in cos

Cum folosim istoricul cumparaturilor si al produselor salvate in cos?

  1. Iti prezentam si vindem produse.
  2. Iti oferim suport tehnic si procesam retururi.
  3. Aflam ce produse prezinta interes pentru tine si pentru alti utilizatori.

De ce?

  1. Trebuie sa salvam aceste produse in cos pentru a putea duce la bun sfarsit contractul incheiat cu tine. Daca nu poti adauga produse in cos, nu poti cumpara de pe Petrums.
  2. Trebuie sa salvam produsele adaugate comandate pentru a putea duce la bun sfarsit contractul incheiat cu tine.
  3. Pentru a ne asigura ca iti oferim produse de interes, de are ai nevoie.

Raspunsurile tale la studii, concursuri sau promotii

Cum folosim raspunsurile tale studii, concursuri sau promotii?

Pentru desfasurarea studiilor, concursurilor sau a promotiilor.

De ce?

Trebuie sa facem asta pentru buna desfasurare a contractului cu tine. Daca nu putem folosi datele introduse, nu ai cum sa participi.

Cu cine putem partaja datele tale personale?

Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:

Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare sau care trimit e-mailuri în numele nostru.

Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal. Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de munca sau pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile trimise de tine.

Drept de acces la datele tale

Datele tale pot fi transmise către autoritatile statului doar in cazul unor solicitari legitime ale autoritatilor:

  • Inspectoratul Teritorial de Munca,
  • Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
  • Autorități Judecătorești
  • Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.

Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tau sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau a va livra un produs pe care l-ai comandat.

Perioada de retinere

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
In cazul in care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii. In cazul in care esti un angajat al companiei, datele tale vor fi pastrate pe o perioada de 75 ani, conform Codului Muncii.

Adaugă aici textul pentru subtitlu

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:

  • dreptul la informare și acces;
  • dreptul de intervenție asupra datelor;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul la ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrarii;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Eliminarea datelor personale

Puteți să vizualizați, să editați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal luand legatura cu site-ul  www.petrums.ro, sau luand legatura cu S.C. PETRUMS S.R.L. prin adresa de email petrums.office@gmail.com

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență.